کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر اولین گوشی ویندوز فون 8 شرکت HTC به بیرون درز کرد

HTC Windows Phone 8
تلفن هوشمند Ativ S سامسونگ لقب اولین تلفن هوشمند معرفی شده برای ویندوز فون 8 را از آن خود کرد، و پس از آن عکس‌هایی از دو گوشی نوکیا با نامهای Lumia 920 و Lumia 820 منتشر شد. هم اکنون نیز تصاویری در اینترنت درج شده که نشان دهنده تلفن هوشمند بعدی شرکت HTC برای ویندوز فون 8 است. با زومیت همراه باشید تا با این محصول آشنا شوید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ این‌طور که به نظر می‌رسد شرکت اچ تی سی قصد دارد حضور قدرتمندی در میان تولید کنندگان سیستم عامل جدید مایکروسافت داشته باشد. در همین راستا تصویری که مشاهده می‌کنید به بیرون درز کرده که به دلیل قرار گیری لوگوی ویندوزفون 8 در قسمت پایین آن، احتمالا مدل بعدی این شرکت برای پشتیبانی این سیستم عامل است. البته همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید رابط کاربری درون این تلفن، هنوز ویندوز موبایل 7 می‌باشد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که برنامه HTC، عرضه ۳ گوشی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ۸ است که مدل پایین‌دستی Rio، مدل میانه Accord و مدل پرچمدار Zenith نام دارد.

یکی از کاربران XDA Developers عکسی از مدل میانه که Accord نام دارد را در اکانت تویتر خود منتشر کرده است. این موبایل صفحه‌ای 4.3 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 خواهد داشت و از پردازنده قدرتمند کوالکام یعنی Snapdragon S4 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده خواهد نمود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان دوربین پشتی 8 مگا پیکسلی، پشتیبانی از سیستم NFC و کارت حاقظه میکرو SD را نام برد.

این گوشی در دو مدل 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی در پاییز امسال به بازار خواهد آمد.

نظر شما در مورد گوشی‌های ویندوزفون اچ تی سی چیست؟ مشتریان از میان گوشی‌های ویندوز فون ۸ که همگی تقریبا یک رزولوشن و پردازنده و یک ظاهر را دارند کدامیک را باید انتخاب کنند؟ مزیت رقابتی در این بازار نسبتا یکنواخت چیست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10868 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/06/12 تعداد مشاهده: 2500
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/06/13 02:16
فدای سامسونگ که باز هم اولین ویندوز فون 8 رو از آن خودش کرد.
تمامیه محصولات سامسونگ محشره;پس ویندوز فون هم فقط سامسونگ